
STÍLUSKOMMUNIKÁCIÓ
Stílus és kommunikáció. Szerteágazó fogalmak, melyek ismerősen csengenek, hiszen jelen vannak a mindennapos szóhasználatban, temérdek írás foglalkozik ezeknek mibenlétével, és szépen lassan korunk kulcsfogalmaivá nőtték ki magukat.
Stíluskommunikáció. A fogalom ebben a formában azonban már magyarázatra szorul. Olyan alapvető értékeket sűrít magába, mint pl. a szeretet, az odafigyelés, a tolerancia, a nyitottság vagy az önismeret, melyek ugyan létezésünk és közös együttélésünk mozgatórugói a világ kezdete óta, a rohanó jelenben mégis egyre halványodni látszanak.
Nem csak egymástól, de saját magunktól is egyre távolabb kerülünk a külsőségekre épülő, gyorsan fogyasztható világban. A "minden lehetséges" illúziójában élve közösségi oldalakon építjük a kontinenseken átívelő kapcsolatainkat, applikációkra bízzuk egészségünk megőrzését és kamerákon keresztül igyekszünk átélni a pillanatot. Menekülünk az egyedülléttől, az unalomtól, és a ránk zúduló ingertömegben elvesznek saját, belső igényeink.
A stíluskommunikáció célja, hogy visszataláljunk az alapvető emberi értékekhez, hogy megtaláljuk a külső és belső harmóniát, és hogy felfedezzük saját helyünk és szerepünk a körülöttünk lévő világban.